18/8-11 SNÄLLA:)

Hejhej:)
de skulle va sjukt snäll om nån kunde göra en design te mej.
Hör av er om ni vill å har tp nåt bra redigeringsprogram:).
Komentera nu, om ni kan.
aja. ikväll har jag sprunit me Johan, fick fett ont i knät kunde tp inte spring mycke;/
men de är as skönt att springa ändå.. fast jag ska tp ändå cykla i träning på fritiden asså.
för dåå får jag inte ont i knäna:)
sen har jag sett på Veronica Maggio grejjs på SVT play, me Johan sen kom mamma:)
Men mamma har varit på middag på jobbet, därför har jag varit me Johan ikv.
men på dagen har de inte hänt mycke, har varit sjukt trött idag.
Btw: ska fixa en sån här avskednings bild senare tp imorrn, men komentera om ni vet nåt bra program:)
e bild på mej innan match, där hade jag linser:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0